Skip to content

De vermarkte dood

In de uitvaartbranche verkoop je geen product, maar een emotie. Nabestaanden kiezen pas voor jouw dienstverlening als het voor hen goed voelt. In een hevig concurrerende branche is het niet voldoende om de deuren open te slaan en te wachten tot de klanten binnenstromen. Strategische communicatie is daarom essentieel voor het succes van je onderneming.

In deze masterclass tonen we aan waarom het belangrijk is om je doelgroepen helder te hebben en bewust te kiezen voor een bepaalde communicatiestrategie. De masterclass is een aanloop naar een daadwerkelijke start van het hernieuwd positioneren van jouw eigen uitvaartonderneming. Maar het kan ook leiden tot het inzicht dat de door jou ingeslagen weg doelmatig is.

Docent

Deze masterclass wordt gegeven door Anna Speksnijder van Bureau APS. Ze adviseert uitvaartbedrijven door het hele land bij het ontwikkelen en uitdragen van de juiste communicatie. Ze heeft een no-nonsense aanpak, uitgebreide kennis van de branche en een vindingrijke visie op de hedendaagse communicatie.

voor wie?

Deze masterclass is geschikt voor professionals die werken in de uitvaartbranche en de eigen positie in de markt willen leren versterken en hun branding een boost willen geven.

Tevens is deze Masterclass geaccrediteerd bij het Nationaal Vakexamen Uitvaartzorg (NaVU) voor uitvaartbegeleiders die in het bezit zijn van het NaVU-diploma, voldoen aan de PE-eisen en werkzaam zijn bij een onderneming met het Keurmerk Uitvaartzorg.

Datum | Tijd en inschrijven

Deze masterclass duurt van 09.30 – 16.30 uur. Kijk voor de eerstvolgende startdatum en inschrijven onze agenda.

Kosten

Deze masterclass kost € 179,-, inclusief koffie/thee en lunchvoorzieningen.

pe-punten

Door het Nationaal Vakexamen Uitvaartzorg (NaVU) zijn 18 PE-punten vastgesteld voor deze masterclass.

“MET PLEZIER ONTWIKKELEN OM PROFESSIONEEL VAN BETEKENIS TE KUNNEN ZIJN.”