Nazorg vormen

Vormen van nazorg

Zorg stopt niet na een uitvaart

Iedere onderneming zal zijn nazorg op eigen wijze willen invullen. Wij geven je zicht op de mogelijkheden die wij kunnen bieden en denken graag met je mee over wat voor jouw onderneming passend kan zijn. Wij kennen -grof ingedeeld- twee vormen van nazorg, te weten:

Ondersteuning via helpdesk (telefoon/email)

Er wordt een telefoonnummer en e-mail adres ter beschikking gesteld dat de uitvaartondernemer aan nabestaanden kan geven. Deze kunnen contact zoeken wanneer gewenst. Hierover wordt kort gerapporteerd aan de uitvaartondernemer.

Ondersteuning via huisbezoek

Een nazorg consulent brengt een huisbezoek bij nabestaanden en onderzoekt of er vragen leven en/of onduidelijkheden bestaan die samenhangen met de recente verlieservaring. Deze worden tijdens het huisbezoek beantwoord. Tevens kan praktische administratieve ondersteuning geboden worden. Deze dienstverlening kan worden uitgebreid met het verzamelen van marketing en/of managementinformatie ten behoeve van de uitvaartondernemer.

Uiteraard zijn er binnen de twee vormen allerlei varianten en/of combinaties mogelijk.

Tarieven zijn afhankelijk van de wensen, het verzorgingsgebied van de onderneming en het volume. Er wordt in alle gevallen afgerekend per daadwerkelijk contactmoment.

Neem contact met ons op voor een vrijblijvende offerte op maat.

Met alle verkregen informatie wordt gegarandeerd strikt vertrouwelijk en persoonlijk omgegaan.
Maak een afspraak